Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek
Üdvözöljük a Krémvarázs.hu internetes felületén!
A SZOLGÁLTATÓ ADATAI
Cégszerű megnevezés: MIDEA Kereskedőház Zrt.
Adószám: 11445481-2-05
Cégjegyzékszám: 05 10 000238
Cégnyilvántartásba vevő cégbíróság: Miskolci Törvényszék Cégbírósága
Székhely cím: 3525 Miskolc, Nagy Imre u. 17. 3/8.
Telephely cím: 3527 Miskolc, Sajószigeti út 2/A
Telefon: +36 1 201 0417, +36 70 778 1880
E-mail: info@kremvarazs.hu
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a regisztráció illetve vásárlás során a jelen Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban: ÁSZF) elfogadja, így kérjük, hogy azt regisztrációt illetve a vásárlást megelőzően figyelmesen olvassa végig. Javasoljuk, hogy az ÁSZF-et töltse le a számítógépére, hogy azt mindig könnyedén elérhesse, amennyiben tanulmányozni kívánja.
1. Regisztráció és adatvédelem
1.1. A Krémvarázs.hu oldalon regisztráció nélkül is vásárolhat. Amennyiben mégis regisztrál nálunk, úgy számos előny élvezője lehet:
1.2. nem kell minden vásárlás alkalmával megadnia személyes adatait, hanem elég hogy ha a Bejelentkezés menüpontunk alatt e-mail címét, jelszavát megadja és a rendszerünk automatikusan belépteti illetve akár a Facebook-on használt regisztráviojával is beléphet.
1.3. a vásárlás folyamata gyorsabban végrehajtható lesz.
1.4. megrendelései könnyen nyomon követhetőek lesznek.
1.5. Regisztráció esetén weboldalunk középső részén találja a Bejelentkezés menüpontot. Töltse ki a regisztrációs mezőket, illetve válasszon felhasználónevet és jelszót, majd nyomja meg a Mehet gombot amit jobb oldalt alúl talál meg
1.6. Regisztráció során csak azokat az adatokat kérjük be, amelyek a vevők azonosításához, a számla megfelelő kiállításához, valamint a termék(ek) megfelelő szállításához szükségesek. Kérjük, hogy minden esetben csak valós adatokat adjon meg! Az adatok megadása önkéntes.
1.7. A regisztrációkor megadott e-mail címet csakis az Ön hozzájárulásával használjuk fel hírlevelünkhöz.
1.8. Rendszerünk a sikeres regisztrációt minden esetben e-mailben igazolja vissza. Abban az esetben sem kell aggódnia, ha elfelejtené jelszavát, mert ebben az esetben Bejelentkezés menüpontban e-mail címe megadásával (Elfelejtett jelszó gombra kattintva) új jelszót kérhet, melyet rendszerünk e-mail formájában automatikusan megküld Önnek, ill telefonon is kérhet új jelszót az adminisztrátorunktól.
1.9. Amennyiben valamilyen problémájuk merülne fel a regisztrációval kapcsolatban kérjük, hogy írjanak e-mailt az info@kremvarazs.hu címre vagy hívjanak minket az alábbi elérhetőségen: 06(70) 778-1880
1.10. Adatait minden esetben bizalmasan kezeljük.
2. Adattovábbítási nyilatkozat
2.1. Tudomásul veszem, hogy a(z) MIDEA Kereskedőház Zrt., 3529 Miskolc, Dessewffy u. 6. adatkezelő által a kremvarazs.hu, Krémvarázs online szépségbolt felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek a Barion, mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
- vásárló neve,
- vásárló email címe,
- vásárló telefonszám,
- vásárló szállítási címe,
- vásárló számlázási címe,
- megvásárolt termékek adatai, termékek megnevezése, SKU azonosítója, termékek ára
2.2. Az adatfeldolgozóáltal végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a bankkártyás fizetési lehetőség.
Online bankkártyával: A rendelés feladásakor is fizethetsz minden olyan típusú bankkártyával, amelyet a Barion online fizetési felülete elfogad (MasterCard, Visa Classic, American Express, Maestro, Visa Electron).
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
3. Vásárlás menete
3.1. A megrendelések leadása a Szolgáltató internetes áruházában elektronikus úton telefonon, és e-mailen lehetséges a www.kremvarazs.hu, webcímen. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat, információkat a Szolgáltató elektronikus úton küldi el a felhasználók részére.
3.2. Megrendelt árunak csak a kosárban szereplő termékek minősülnek. A kosár tartalma mindaddig módosítható, amíg a ’Pénztár’ menüpont alatt a ’Megrendelés’ gombbal nem véglegesíti a vevő a vásárlást. A leadott rendeléseket a ’Profilom’ menüpont alatt tudja nyomon követni a vásárló a későbbiekben. A böngészőben cookie-k használatának engedélyezése szükséges a kosár használatához.
3.3. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen előre kifizetett termék vagy termékek ellenértékét visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 14 napon belül.
3.4. A megrendelés menete: A megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja az adásvételi szerződés feltételeit, amely a megrendelést visszaigazoló e-mail kézhezvételekor jön létre és a megrendelés teljesülésével zárul le. Az e-mail nem a Szolgáltató által automatikusan küldött vásárlást visszaigazoló e-mail. A 45/2014.(II.26.) Kormányrendelet szerint "távollévők közötti szerződés" jön létre a Szolgáltató és a vásárló között, amely ezáltal egy elektronikus úton megkötött szerződés írásban kötött szerződésnek, de nem aláírt szerződésnek minősül, iktatásra kerül, melynek tartalma utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. A szerződés és a megrendelés magyar nyelvű. Megrendelését rendszerünk rendelési számmal látja el, és egy automatikus visszaigazolást küld e-mail formájában. A rendelési számot a visszaigazoló e-mail tartalmazza. A megrendelése csak ezen rendelési szám megérkezését követően érvényes.
3.5. A vásárlási folyamat során lehetőség van az adatbeviteli hibák javítására, a „Vissza” gombra kattintva. A regisztráció során megadott adatainak módosítására pedig Bejelentkezés után a "Profilom" menüpontban van lehetőség. A "Rendelés elküldése" gombra kattintás után a webáruház főoldalának fejlécében és láblécében található elérhetőségeink valamelyikén tudja jelezni felénk az adatmódosítási igényeit.
3.6. Vételár: Árainkat minden esetben forintban adjuk meg. A termékek mellett feltüntetett ár a termék vételára, mely tartalmazza a mindenkor aktuális általános forgalmi adót is.
3.7. A megrendelés kiszállításakor a termék(ek) mellé csatolásra kerül a számla is.
3.8. A megrendelés minden esetben „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés”.
3.9 Webáruházunkban történő megrendelés leadásának a feltétele, hogy kosárérték a szállítási költségek nélkül és kedvezmények igénybevételét követően legalább bruttó 2800 forint (kettőezer nyolcszáz) vagy annál magasabb összeg legyen.
4. Számlázás
4.1. Az oldalon megrendelt termékről számlát állítunk ki amit a szállításkor illetve személyes átvétel esetén a termékkel mellékelünk.
5. Elállási jog gyakorlása
5.1. Amennyiben a Vásárló a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) 8:1. § (1) bekezdésének 3. pontja alapján fogyasztónak minősül („Fogyasztó Vásárló”), úgy jogában áll a Csomag átvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül, indokolás nélkül elállni a Szerződéstől. A Fogyasztó Vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
5.2. Az indokolás nélküli elállásra az élelmiszerek és a mindennapi fogyasztásra szolgáló Megrendelt Termékek esetén nincs lehetőség. A gyorsan romló Megrendelt Termékek, valamint azon Megrendelt Termékek esetében, amelyek természetüknél fogva, higiéniai vagy egészségügyi okok miatt nem szolgáltathatóak vissza, szintén nincs mód az indokolás nélküli elállásra, amennyiben a csomagolást a fogyasztó már kibontotta. Nincs helye indokolás nélküli elállásnak továbbá olyan Megrendelt Termékek tekintetében, amelyek jellegüknél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyülnek más termékekkel.
5.3. Amennyiben a Fogyasztó Vásárló a 5.1 pontnak megfelelően eláll a Szerződéstől, úgy a Megrendelt Terméket sértetlen és hiánytalan állapotban vissza kell csomagolnia és vissza kell küldenie a 1119 Budapest, Bártfai u. 5/A címre. A Midea Zrt. a postai úton történő visszaküldés mellett lehetőséget biztosít arra is, hogy a fogyasztó vásárló a visszacsomagolt megrendelt terméket a Midea Zrt. telephelyén személyesen szolgáltassa vissza. A Megrendelt Termék visszaküldésének határideje a 5.4 pontban meghatározott elállási nyilatkozat e-mailben történő megküldésének napjától, vagy a postai úton megküldött, 5.4 pontban meghatározott elállási nyilatkozat Midea Zrt. általi kézhezvételétől számított tizennégy (14) nap.
5.4. A Fogyasztó Vásárló elállási jogát írásban, elállási nyilatkozat formájában gyakorolhatja. Az elállási nyilatkozat mintája a https://docs.google.com/document/d/1nF6WgJNxLOf8O-dbyzBWvw7UnifYSrCnM_bgOrjj0YE/edit?usp=sharing linkről tölthető le. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni a Csomag átvételétől számított tizennégy (14) napon belül. Az elállási nyilatkozatot a Fogyasztó Vásárló e-mailben közvetlenül is megküldheti a Midea Zrt.-nek az info@kremvarazs.hu e-mail címre. A fogyasztó vásárlónak az elállási nyilatkozatban meg kell jelölnie, hogy a fogyasztó vásárló elállási jogát mely megrendelt termék vonatkozásában kívánja gyakorolni, köteles továbbá megjelölni nevét, címét, a Megrendelés időpontját, valamint a nyilatkozatának keltét, a megrendelés egyedi azonosítóját. Amennyiben a megrendelés egyedi azonosítója nem áll a fogyasztó vásárló rendelkezésére úgy az elállási nyilatkozatban a megrendelés azonosítására alkalmas egyéb adatokat szükséges feltüntetni. Az elállási jog a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. sz. melléklet szerinti nyilatkozatminta alapulvételével is gyakorolható, de ebben az esetben is fel kell tüntetni a Megrendelés egyedi azonosítóját (ennek hiányában pedig a Megrendelés azonosítására alkalmas egyéb adatokat).
5.5. A Fogyasztó Vásárló elállása esetén, a Megrendelt Termékek Midea Zrt.-hez történő visszajuttatásának költsége (ideértve különösen a postai díjakat) a Fogyasztó Vásárlót terheli. A visszaküldött termék vételárát és szállítási költségét a Midea Zrt. haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat és a visszaküldött termék kézhezvételét, vagy a megrendelt termék visszaküldésének Fogyasztó Vásárló általi hitelt érdemlő igazolását követő 14 (tizennégy) napon belül a fogyasztó vásárlóval egyeztetett módon fizeti vissza. A Midea Zrt. a visszatérítés összegét mindaddig visszatarthatja, amíg a Megrendelt Terméket vissza nem kapja, vagy a Fogyasztó Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy a Megrendelt Terméket visszaküldte. Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többlet költségeket.
5.6. A Midea Zrt. követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.
6. Szavatosság, jótállás
6.1. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. melléklete alapján
6.2. Kellékszavatosság
- Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Midea Zrt. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
- Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
- Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő 6 hónap, de legfeljebb egy év.
- Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
- Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Midea Zrt. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.3. Termékszavatosság
- Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
- Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
- Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
- Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
- Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
- Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
6.4. Jótállás
- Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén jelen Általános Szerződési Feltételek alapján a Midea Zrt. jótállásra köteles.
- Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A vásárló az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó Termékek (így különösen: 10 000 forint eladási ár feletti villamos energiával működtetett szépségápolási eszközök) tekintetében a Midea Zrt. hibás teljesítése esetén jótállási igényt érvényesíthet a Termék átvételét követő 1 (egy) éven belül.
- Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 6.2 és a 6.3 pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
7.Panaszkezelés
7.1. Köszönettel fogadunk minden vásárlói visszajelzést, amit elsősorban az info@kremvarazs.hu címre várunk e-mailben.
7.2. Amennyiben szolgáltatásunkkal vagy termékeinkkel kapcsolatban nem elégedett, és reklamációt szeretne eljuttatni hozzánk. Megteheti ezt telefonon vagy e-mailben szintén az ügyfélszolgálatunk részére eljuttatva az info@kremvarazs.hu címre vagy a +36 1 201 0417, +36 70 380 3440 telefonszámok valamelyikét felhívva. Minden panaszt kivizsgálunk és az e-mailben küldött reklamációkra igyekszünk 1 munkanapon belül írásos választ küldeni.
7.3. Tájékoztatjuk Önt, hogy amennyiben nem ért egyet cégünk válaszával, melyet panaszára adtunk az alábbi hatóságokhoz fordulhat:
- Lakcíme szerinti kormányhivatal és azon belül a fogyasztóvédelmi hatóság. A kormányhivatal elérhetőségeiről a következő linken tájékozódhat. http://www.kormanyhivatal.hu/hu
- Online vitarendezési platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU
- Békéltető testületi eljárás kezdeményezéséhez cégünk székhelye szerinti Békéltető Testülethez:
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
46/501-091 (új ügyek)
46/501-871 (folyamatban lévő ügyek)
E-mail: bekeltetes@bokik.hu
www.bekeltetes.borsodmegye.hu