Tudok-e regisztráció nélkül is vásárolni?
Igen. A "Termékek megvásárlása" gombra kattintva, regisztráció nélkül is végigviheted rendelésed. (Így azonban új, visszatérő vásárlás esetén minden adatot újra meg kell adni, illetve a rendelés státuszát sem tudod követni oldalunkon.) Regisztrációhoz a "BEJELENKEZÉS" menüpont alatt található "regisztráció" részre kell kattintani.
Nem kaptam email-t a vásárlásról. Mit tegyek?
Bizonyos email szoláltatók esetében (freemail, citromail stb.) előfordulhat, hogy a visszaigazoló email a spam könyvtárba kerül, vagy késve érkezik meg. Extrém esetekben egyáltalán nem érkezik meg.
Amennyiben bizonytalan vagy és megrendelést követő 24 órán belül sem kapsz email-t, úgy kérjük, hogy érdeklődj telefonon vagy email-en keresztül és azonnal tájékoztatunk a rendelésed státuszáról.
Előre szeretnék utalni. Hova utalhatom a pénzt?
Amíg meg nem kapod meg a rendelés-megerősítő email-t a rendelésről vagy a kollegáink nem veszik fel veled a kapcsolatot ne utalj előre!
Ha az email megérkezett vagy a kapcsolatfelvétel megtörtént, akkor a következő bankszámlaszámra lehet utalni:
Bankszámlaszám: 12046133-01071136-00100002
Fiókvezető bank neve : Raiffeisen Bank Zrt.
Előre utalás esetén megjegyzésben kérjük tüntesd fel a neved és a rendelésszámot!
Milyen elérhetőségeken érdeklődhetek termékekkel, illetve kiszállítással kapcsolatban?
Telefonon hétfőtől péntekig reggel 8 és délután 16 óra között,
vagy bármikor a „Kapcsolat” menüpontban található üzentküldő felületen, továbbá az info@kremvarazs.hu email címen.
Van-e lehetőség a termékek személyes átvételére?
Igen! Budapesti átvételi pontunk címe: MIDEA Zrt., 3525 Miskolc, Nagy Imre u. 17. 3/8.
Hogyan működik a telefonos rendelés?
Kérjük hívja a 06 70 778 1880 -es normál díjas telefonszámunkat és adja le megrendelését. Amennyiben nem tudjuk hívását fogadni, visszahívjuk.
Amennyiben kiszállítást kértem, mikor érkezik meg a csomagom?
A termék mellett és a visszaigazoló email-ben feltüntetett időtartamon belül. Amennyiben bármilyen eltérés adódik, úgy kollégáink kapcsolatba lépnek veled.
A kézbesítés általános határideje:
- délelőtt 12 óráig leadott rendelések esetén 1 munkanapon belül történik meg
- délelőtt 12 óra után leadott rendelést, a rendelést követő 2. napon szállítjuk ki
Miért szükséges megadni a mobilszámom?
Kiszállítás esetén amennyiben a futár nem talál a megadott címen, úgy megadott számon tudtok egyeztetni vele egyeztetni.
Mi az elállási jog?
Részletes információ a vásárló lakhelye szerinti Kormányhivatal és az belül a fogyasztóvédelmi hatóság honlapján tud tájékozódni: http://www.kormanyhivatal.hu/hu
Van-e a Krémvarázs.hu által forgalmazott termékeknek lejárati ideje?
Igen, minden termékünk legalább 1 éves szavatossági idővel rendelkezik, amennyiben nincs felbontva. Ha fel lett már bontva, akkor változó, hogy meddig őrzi meg a szavatosságát. Minden termékcsomagoláson van egy szimbólum és benne egy szám, ami a hónapok számát jelzi, ameddig felbontástól számítva megőrzi a minőségét.
Mobilon keresztül is tudok-e böngészni az oldalon, valamint rendelni?
A Krémvarázs.hu a legújabb trendeknek megfelelően már reszponzív, azaz a kijelző méretéhez igazodik a desing, így akár mobiltelefonon vagy tableten keresztül is teljes funkcionalitással használható.
Hogyan tudok keresni az oldalon?
Ha általános keresést szeretnél indítani, használd az általános keresőt a jobb felső sarokban.
Lehet-e szűkíteni a keresést?
Igen, adott kategórián belül a szűrő funkcióval, illetve a részletes keresőben található paraméterek alapján.
Hogyan tudom a találatokat rendezni?
A termékkategóriákban kétféle nézet (mozaik vagy lista), valamint ár, név és pozíció szerinti rendezési lehetőség is megtalálható.
Van minimális rendelési összeg?
Igen, a kosárértéknek szállítási költségek nélkül és a kedvezmények igénybevételét követően legalább 2800 forint összegűnek kell lennie.